Τράβηξε την προσοχή την περασμένη χρονιά με την αγαπησιάρικη δράση του «Le Baiser», εκθέτοντας γιγαντιαία, «ζωντανά», πορτρέτα παθιασμένων ζευγαριών στους δρόμους του Παρισιού. Η χάρη και η ψηφιακή του τέχνη ήταν θέμα χρόνου να διαδοθούν και ακολούθησαν το Ορλάντο, η Μαδρίτη και η Στοκχόλμη.
Σειρά είχε το Χονγκ Κονγκ ή μία χώρα-δύο συστήματα. Διευρύνοντας την απήχηση του εικαστικού βεληνεκούς του, ο Julien Nonnon ένας εμπειρογνώμονας της αστικής ζωής, έλαβε πρόσκληση για τις εορταστικές εκδηλώσεις της κινεζικής Πρωτοχρονιάς, απαντώντας με το έργο του Safari Urban-HK Zoodiac Zeries.
Ημι-ανθρώπινες μορφές βγαλμένες από τα σημάδια του κινεζικού ζωδιακού κύκλου, φαντασία και υπαινιγμοί στη μητρόπολη που εκτείνεται σε 1.106,3 τετραγωνικά χιλιόμετρα και το 2017 μετρούσε 7.409.800 κατοίκους. Γουρούνια με γραβάτες, αλογομούρηδες με casual, κοκόρια με τρέντι μπουφάν, τραγόμορφοι τύποι απέναντι στο διερχόμενο πλήθος.
Μια σειρά που φωτογραφήθηκε καταγράφοντας την αντίδραση των περαστικών στις εικονογραφήσεις και τις προβολές που προορίζονται να εξαφανιστούν, η τέχνη του εφήμερου σε εικόνες που κάποιοι θα θυμούνται. Ένας όμορφος και παράδοξος κόσμος που τη νύχτα φαντάζει πιο φωτεινός.
Πηγή athensvoice
Άρθρο Δημήτρης Αθανασιάδης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου